fredag 23 oktober 2009

I miss my man

Saknar min Mange.. 5 nätter kvar utan honom då.. Vart smått eller kanske snarare stort irriterad idag då jag i säkerhetsskull checka hans konto & lönen inte kommit in =( Trodde ju alla ställen betala in den fredag om 25:e är på söndagen men neeej då självklart inte. Kan ngt gå åt skogen så gör det det =( Tur jag jag har snäll pappa som lånar ut cash tills lönen kommit då. Annars hade kosten inte blivit kul i helgen här & barnen hade varit sjukt besvikna om vi inte åkt till Mora & handlat idag.
Undra om man ska orka slänga på sig lite smink i dag då.. se lite mer levande ut.. Får se

1 kommentar:

pim sa...

men en del får väl lön den 27e också?

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)