fredag 2 oktober 2009

Tv-kväll


Jag & Mange som glor på Idol :D är annars ganska trött efter shoppingtur. Vart så att jag & Petronella åkte med Emma . Petronella hitta allt hon skulle ha iaf.. kjol, tunika,jeans,benvärmare.. Barbie & halsband. Själv köpte jag bara alko *dem hade ju gula Cubes mums!!* Käkade kycklingburgare på Burgers Bar, den var faxx god. I morrn ska jag bli grattad av min mamma, P-A & mina bröder. På kvällen blir det utgång i Mora.. Fyller ju 30 på söndag om det undgått nån :P
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Wysteriia sa...

Jag har ingen aning ännu vad jag ska ha på mig, någon klänning säkert ;P hihi.

Carita sa...

Nella verkar ha stil hon :) Hehe!
Vad kul att gå ut ikväll :) Hoppas du får en bra dag!

Wysteriia sa...

Jag får kolla garderoben sen när jag kommit hem från Rättvik igen ;D

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)