tisdag 20 oktober 2009

One more..

Liten extra dagsrapport då :P Lyckades nyss halvt hugga mej i fingret med brödsågen X) märks att jag är van vid färdigskurna bröd. Men nu har jag varit ekonomisk & bakat eget =) Dinkelfralla.. Barnen gillade dem iaf , Ska nog slösa mina sista points på nån äggmacka i kväll. Har faxx skött kosten skitbra nu sen jag sa att jag skulle göra det i söndags =) Lite stolt över mej själv att jag lyckats rycka tag i det faxx & hoppas att jag lyckas hålla det så. Vart rester till lunch & skinkgrattäng med ris till middag. Känns om med en annan oro i livet så är det åtminstone en mindre om jag sköter detta & slipper må dåligt över det.
Vill ju se oki ut på halloween oxå =P Ska till Tess i Sandviken då, får se om nån mer hakar på. Ska ha min kattdräkt ( en kort grej;)) men problemet är att jag vägde mer när jag köpte den förra året, säkert nästan 10 kg mer , DÅ satt den skitbra men nu pöser det lite här & var.. e typ baddräktsaktigt matrial.. sy kan jag inte.. kanske går att nåla in.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)