torsdag 1 oktober 2009

Dra mej ut!

Måste snart dra ut mej själv i kylan på en promenad. Skickade ner Mange på öppna förskolan med Mira :) skitlängesen hon var dit annars. Så jag är alldeles ensam hemma just nu , det känns ovant. Mange kom hem redan i 17:30 tiden i går =) I lagom tid till att käka laxfilén med soltorkade tomater som jag lagat .Han överasskade tjejerna med att ha handlat lite småsaker åt dem på Ikea som papper, pennor ( ni kan knappt gissa hur mkt sånt matrial som går åt här) & små gosedjursråttor. Råttorna vart väldigt omtyckta av tjejerna :)

2 kommentarer:

Wysteriia sa...

Men hallå klart jag kommer på din 30 års fest ;)

Wysteriia sa...

hehe ja det är ju jag som har det på mig på bilden så ;D haha

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)