torsdag 29 oktober 2009

One day left :P

Mina bastopár/linnen efterskickade i från H&M
Mira, jag & Sebbe
I morrn åker vi ner.. pappa är här med tjejerna. Ska skjutsa Anna & Sebbe till Ockelbo först och sen ska till Köpis. Har ju fått presentkort där när jag fyllde år :P ska även kolla efter en vinterjacka på H&M . Har faxx spanat ut en som jag är sugen på så hoppas att den finns där i Valbo med. Ska sedan umgås med Ika & co på fredagen och sen på lördagen till Tezzy..Fixa outfiten , förfesta lite & sen vidare till maskerad på en raggarklubb. I dag har vi än så länge inte gjort så mkt, käkade nyss lite quorn nuggets med pasta & curry cremefraiche sås.Har Mange hemma igen oxå sen i går kväll =D Han har fått en vecka extra på jobbet by the way! Bättre än inget. Men nu är han ju ledig 1 1/2 vecka då han jobbade 10 dagar i rad.
I går lyckades jag & Anna ta oss ut på en promenad på kvällen *nice*


Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)