onsdag 21 oktober 2009

Soon ..

Ska snart ta ut kattlådan & fixa men för att slippa publik på gården av en massa skolbarn på rast avvaktar jag lite X) ja små minus finns det med att bo granne med en skola ;). Men mest plus!
Har haft en ganska "sportig" morgon.. duschat direkt vid 7, satt i gång en tvättmaskin & fixat en diskmaskin.. Pratade med Mange i tele i nyss oxå =) Hann inte göra det i går kväll då dem inte var på vandrarhemmet innan 23 & innan dess sov jag. Såg halva "Christine" på 5:an vid 22 & sen somnade jag.

3 kommentarer:

Wysteriia sa...

Svar: Klart han gör..är ju en sabeltandad tiger ;) haha

Wysteriia sa...

Svar: Ja jag är jäkligt säker på att hon såg bra ut redan innan!

Min livsfilosofi sa...

Kul att det känns som att det går bra för dig med maten. Blir de nå mycket träning också eller?

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)