fredag 9 oktober 2009


Dagens jag föreställer bilden.. Startade ju dagen med att testa mina nya skor. Inget fel på dem men mina knän däremot =( dem verkar aldrig bli helt bra. Intervall sprang 5 km iaf men känns som att jag måste skaffa rejälla knäskydd. Vet ju bara en skogsväg oxå & det e mkt uppför på den. Har gjort iordning en tacopaj nu & väntar in mina gäster =) Tezzy, Robban + hans chaffis.
Tänkte nog spela lite sällskapsspel i kväll =) Kan nog bli trevligt det, längesen vi gjorde det.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Carita sa...

Nä vad jobbigt att knäna inte är bra :(

Anders Jacobsson sa...

Sällskapsspel....mys.. :)

Wysteriia sa...

Nu har iaf jag kommit hem så nu blir det lite mat o sen ska jag göra mig i ordning :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)