söndag 25 oktober 2009

Gårdagen

Bloggar inte så mkt just nu ändå. Har besök av en vän & hennes son som bor här ett par dagar nämligen så e bizzy med annat. Ovant att ha en 10 månaders i huset, en annan typ av fart på dem än mina tjejer som är så stora nu X). Ska snart se om jag hittar på nån mat till lunch .
I går var vi ner på byn.. Blev bjudna på pizza på Fyrklövern. Jag & Mira dela en å Petronella & Alicia på en. Blev alldeles lagomt det. Sedan handla vi ostkrokar på Ica vilket eg. var anledningen till att vi gick ner X) Snacka om desperat hehe men det var ju lördag iaf ;). Sedan vidare till Konsum & köpte hårfärg till våra utväxter bla.
På hemvägen regnade det en massa & vi vart uppliftade av min "nästangranne" som skjutsade hem oss *värsta snällt ju*
Sedan nattades dem små barnen & vi andra glodde på Körslaget.

1 kommentar:

Wysteriia sa...

tack :) Jag brukar tycka att mörkhåriga passar bra i det överlag..;D

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)