tisdag 5 maj 2009

Onsdag

Då var det onsdag då! Har fått i väg de stora barnen nu & ätit lite frukost..lättfil med lite vv musli, vatten & 2 hårdbrödsmackor vart det idag.Tänkte göra Mariells fajita liknande lätta recept till lunch sen *mums*. Funderar på att gå en tur med Mira & Figo innan.
Tog ett 35 min pilatespass i går kväll& introducerade Mange till det hela, tror inte han tyckte det var så illa & jag såg att han tyckte endel grejer tog *hihi*Han kände visst av det vid armbågarna idag *wierdo ställe*.Själv känner jag av det i magen & lite i armarna . Så nu är det "bara" ett pass kvar denna veckan då så jag har jag lytt mej själv sen *ss*.
Hade annars en mysko dag i går med tankar på massa mat & choklad *drygt värre* bara att kämpa emot när en sånn dag dyker upp och de gick. Men självklart var det extra mkt Mc reklamer på tv på kvällen!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)