tisdag 12 maj 2009

Tisdag

Stora tjejerna är hemma & medicineras i ögonen i dag med.. efter i morrn slutar dem smitta. Synd nog missar Petronella en simträning men inte mkt att göra åt. Hon hinner en på torsdag iallafall.I går hade jag tv-kväll för mej själv då Mange var på storövning med brandkåren i 4 timmar, han hade haft det kul & intressant. Han trivs verkligen med sitt extra jobb så hoppas att när han hittar ett nytt jobb att det oxå ska kunna gå att kombinera med detta.
Det var härligt att va fri att gå med Figo själv i går =) Vi gick bara 50 min dock, trodde den turen va längre än vad den var.
I dag ska jag som sagt till Anneli på eftermiddagen.. det e väll det som händer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello!

Du ville ha receptet på min taco-omelett, det finns här i min blogg! Rekomenderar att testa! /Anki

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)