lördag 9 maj 2009

Lördag

Så var det lördag då & jag ska väll lämna ett litet inlägg idag också. Ska snart gå ut med hela familjen, gå bort till skolgården så de får gunga & klättra i klätterställningen. Mira lärde ju sig klättra upp i den när vi var borta i påskas & mamma var dit med henne, nu har hon lärt sig att klättra ner också. Tänkte sova lite längre idag då Mange var uppe med barnen men det var sånt liv på Mira & Alicia som lekte med bilar så det gick inte *ss*. Bob & Kulan jagade dessutom varann fram & tillbaka i huset. Så jag gick upp 7:30 ca. Mira kommer upp tidigare för varje morgon.. Vaknade 4:20 typ i morse & gick inte att få henne somna om heller =/ .
Fridag idag so m jag sett framemot *hehe* redan svullat lite dagoberts aktiga mackor till frukost & senare blir det burgare å godis i kväll till Robinson.
Var ner & kikade på företagsmässan på byn för första gången i går men tyckte väll inte det var såå intressant.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)