tisdag 5 maj 2009

frusen

Va mystikst frusen jag känner mej idag *brr*. Väntar på att Mange ska komma hem på sin lunchrast.. men vi ska bara äta rester sen i går..
Har träningsvärk längst uppe i ryggen sen alla hunden på yogan i går kan jag ju säga *ss* Men behövde röra i alla musklerna & har bestämt mej att göra minst 2 pass till denna veckan, får se vilka dagar jag tar det,,
Fick sova enda till klockan ringde kl 07 idag *fint det* men vaknade till av ett sms kl 6 oxå *humm* hihi =) Visade sig va Tezzy som sms:a om att hennes katt håller på att få ungar *spännande * så ska bli kul att höra vad det blev sen då.

1 kommentar:

pim sa...

vi kan byta. jag har svettats i två dagar nu. pust

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)