torsdag 21 maj 2009

Kristi Himmelsfärd

Trodde att det skulle bli fint väder idag med men sen kom det värsta regnskuren när jag skulle sätta mej ute & skriva lite. Håller annars på att fixa med lite tvätt & gjort iordning brev som ska i väg.. Måste skaffa massa frims bara. Magnus förkylning har tagit om & han verkar helt off i dag =( Han har sovit lääänge.. Pappa hann komma på besök oxå på förmiddagen. Han är snäller han =) Hade köpt festis åt barnen & wienerbröd åt alla. Jag slösade 5 1/2 p på ett så det vart väll istället för lunch det *ss* Nyttigt värre.Mira tyckte föressten inte om wienerbröd! det var wierd! Hon äter ju det allra mesta.
Hoppas att de ska torka upp lite ute snart så man kan sätta sig ute.. Tur jag inte hann hänga upp tvätt ute som jag hade tänkt iallafall, skulle ju varit typiskt.
I natt var Mira vaken en massa *fy 17* Hon är ju värre än en bebis. Vet inte om hon drömmer mardrömmar eller vad det är.. Ropar att hon ska dricka lite vatten, att hon ska på toa, att dörren ska vara mer öppen & alla möjliga ursäkter hittar hon på.
Sedan skulle hon gå upp redan efter 5 oxå på det *orka*. Men hon kollade på tv själv då iaf & dem andra tjejerna gick upp till henne strax efter & sen lekte dem med Miras duplo lego.
I morrn ska det äääntligen bli av med mathandlingen =) Barnen ska vara hos mamma medans *lyx* . Innan dess ska vi på bokhandeln för Petronella skulle köpa Diddl papper.. Visst nån fluga i klassen bland tjejerna. Hade ju säkert 10 sånna block själv förr men har tyvärr inga kvar.. Blir säkert avis på nellas nu om hon börjar samla *ss* en mamma med barnasinnet kvar kan man nog säga.
Ska bli skönt att komma ifrån huset i morrn iaf.. =)

1 kommentar:

ellinor sa...

Sv. det är synd att de som skriver så oftast är arton till tjugo år ;/

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)