onsdag 20 maj 2009

Mer kort

Bjuder på lite mer kort från Astrid Lindgren världen .. Petronella, Viktor & Alicia vid Nils Karlsson pyssling huset.
Petronella & Alicia som Emil å Ida *hehe*
Ett lass trötta barn i slutet av lördagen.

I dag är det bara jag & Mira hemma. Petronella var bara lite snorig nu så hon är tillbaka på skolan igen. Mira snorar en massa hon med men ingen feber. Själv är jag täppt i bihålorna så måste skaffa nässpray innan skiten sätter sig i öronen *fobi*. Ska alldeles snart laga lunch.. Tror det blir skinkgrattäng med ris idag *har inte så mkt att välja på *. I morrn ska vi nog städa i huset, fredag handla mat & lördag ska Petronella kanske ha sin bästis här. Trevligt med en långhelg.
I går var vi till Manges föräldrar en snabbis.. Jag fikade lite & de ger mej en viss ågren=( men jag står för mina misstag . Nästa vecka har jag bestämt mej för att kämpa extra som ett svin så länge inte förkylningen blir värre. Kan ju inte däcka efter innan badsäsongen ens har börjat!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)