söndag 3 maj 2009

humm

Håller på & funderar på vad jag ska förbereda till lunch.. Tänkte göra det snart så jag har det nästan klart sen efter yogan.. Anneli & William kommer om ca 1 timme. Värsta regniga vädret här idag, lite trist men då passar det ju med inomhusträning då. Mira har precis degat lite med lekdegen, den e rätt poppis =). Alicias ögon såg fortfarande bra ut i morse *peppar peppar*.Knappt så man vågar lite på att det kan hålla i sig mer än nån dag men hoppas kan man ju alltid.
Anneli var sjuk fick jag reda på nu, får kanske ta ett pass själv idag då för måste komma i gång med yogan igen.. Mange har 3 h övning i kväll så e ju själv då om inte annat efter jag nattat barnen.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)