torsdag 28 maj 2009

Action i Rot ?

Soligt ute idag! Hoppas att värmen kommer sen också & att den stannar över helgen som ryktet säger. Mkt action här i går.. Först nyheten att Carolina Gynning är på byn ! dock inte sett till men hon bloggar ju om det *hihi* & sen 3 polisbilar halva dagen vid skolan . Vet dock inte varför men normalt känns det ju inte.
Vart ett hårt pilates mix pass i går men mina armar va sååå ömma att alla övningar gick inte så bra! men kämpa så gott jag kunde & hade faxx lärt mej nått nytt move nu när magen blivit starkare. I dag är det ingen träning & inte helgen heller så nu är de luuungt. Har iaf gått ner det 1/2 kilot jag gått upp & tappat 1 cm på magen å en på rumpan. Sistnämda behöver eg. inte tappa mer ! försvinner väll helt!
Ska snart duscha Mira & Alicia eller dem ska väll bada först å leka där i. Så dem är fina inför barnens Larz-Kristerz spelning på dagen i morrn. Mange ska dit med dem. Får se om jag själv hinner följa.
I dag måste vi i väg & handla lite mat. Nästa vecka är man isolerad & fast igen! Jourvecka för gubben. Jag som tyckte det kändes som nyss! jaja får hoppas alla håller sig friska så man kan träna mkt & roa sig med det.

2 kommentarer:

Johanna sa...

det var någon som blivit mordhotad i rot skola...å gynning skulle träffa klucker bertil=) eller inte!

Carita sa...

Usch vad obehagligt med alla poliserna :/

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)