onsdag 6 maj 2009

Torsdag


Bjuder på en bild på 3 av våra 4 missar.. Bob (orange), Aladdin(gråspräcklig) & Sotis (svart såklart hihi).Ska en äta så ska oftast resten oxå *matvrak*.Vaknade i morse först av Mira som ville upp 5:30 men i natt sov hon åtminstone på natten..man får va glad för det.Hon ville dock se på barnkanalen & då slumra jag om. Hon är som tur var skötsam av sig. Sedan väcktes jag av att minsta katten Herkules röjjde runt *zz* . Nu ska Petronella i väg till skolan snart.. men Alicia e ledig idag, är ju torsdag så.
Funderar på om jag ska ta mej ett yogapass idag så det 3:e blir av. Annars har jag inga speciella planer.. Rätt död vecka detta.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Johanna sa...

Har ni en vit katt oxå? kul att alla hade olika färg, man kanske håller redan på dem lättare då=)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)