måndag 31 augusti 2009

Dekorerar med en sånn här datagjord bild som ska föreställa mej med aktuella mått *hihi*. I går fick jag skitont i halsen på kvällen då jag tittade på film med Emma. Gjorde fan nästan ondast hittils =( Hostade rätt mycket också. I dag känns det en grad bättre men jag vågar nog inte börja träna än =( Fan va man märker att mer å mer muskelmassa tappas! Vill bli frisk nu! mår inte bra alls av att inte kunna röra mej på så länge. Klarade knappt prata i tele med Mange i går för att jag hosta så hela tiden =S Hoppas de går bättre i dag.

2 kommentarer:

Emma sa...

Usch, tycker du borde bli frisk nu :/ du har ju vairt sjuk i evigheter!!

Tina sa...

Var någon stanns gjorde du den databilden på dig själv?

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)