måndag 17 augusti 2009

Halloumipasta




Lagade gratinerad halloumipasta till lunch i går & det var t.om överasskande gott =) Hittade receptet i nya Icas Buffé ifall nån vill testa. Ett vegetariskt recept iaf är det. Nu har Magnus åkt till Umeå igen då & det känns lite ovant så här första dagen. Jag var galet trött i natt vet inte vart det kom i från men sov nästan 12 timmar! Somnade nog innan dem stora tjejerna t.om. Koma Maria eller nå. Började ju skärpa till mej med kosten i går & det gick bra! Fortsätter på den banan idag! Ska pimpla lite mer vatten nu tex. Vet inte riktigt annars vad som händer i dag blir nog rätt lungt.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Wysteriia sa...

Har hon? :) Coolt :D Jag har sparat alla mina sängkläder från när jag var liten ;) haha!

Wysteriia sa...

Den dagen jag får barn så kommer dem nog bli bortskämda med såna saker då jag själv gillar sånt, haha ;D

Wysteriia sa...

Ja jisses vad vi festade, haha! ;D

O dem där glasögonen, passar ju inte mig ens lite grann! ;)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)