lördag 22 augusti 2009

Lördag & sista dagen

Då var det lördag då & faxx den sista dagen ensam med barnen för i natt kommer Mange hem =) Dem har gjort alla timmarna då så. I dag kommer min mamma & Ante hit. Vi ska fira Ante =) Blir firad i dagarna 2 den lyxisen =) Mamma ska ta med pastagrattäng med köttfärs & mögelost efter hans önskemål. Den är god, länge sen jag gjorde den nu.
Ska dammsuga det allra värsta innan dem kommer bara, checka kattlådan ( köpte ny lyxsand åt vår lille prins i går *hehe* skit bra den där ever clean).
I morrn får vi en riktig familjedag =) Ska överasska barnen rejällt då men med vad får ni se sen =) en dag innan jouren startar.Fint att jag redan handlat mat iaf slipper man slösa massa tid på det.

Usch sov kasst i natt , var nog den stora saknaden efter Mange som satt in =/ hann inte prata med han i tele så länge i går heller. Mira var uppe en gång i natt oxå & Kulan hade endel liv för sig.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)