onsdag 19 augusti 2009

Koma?




Bjuder på en liten koma ego bild tagen här nyss.. Vet inte varför jag känner att jag vill sova hela tiden men troligen för att jag gått från att sova för lite till att ist sova för mkt! I natt väckte inte ens katterna eller barnen mej *wiihoo* kl 7:30 kom Mira upp & jag somnade vid 23 i går så värsta lyx natten då =) Ska väll försöka sova mindre kanske ? se om det ger mej mer energi.. Tror det kan va den envisa hesheten som spökar oxå!! När ska min röst bli normal igen tro?? Sköter iaf fortfarande kosten bra =) Blir det ngt undantag denna vecka så blir det isf fredag då Emma ska köra oss till Mora =) Ska handla lite mat + hämta ut mina nya glasögon som hade kommit nu ! Måste fixa en smart matlista nån dag snart =) Vill ju slippa storhandla på byn nästa vecka då Mange e hemma .. Han har ju jour då..Bra mkt dyrare det. Ska snart tänka ut vad vi ska äta för lunch i dag oxå. Tänkte dra ner till älven lite senare så barnen får käka lite blåbär & vi kommer ut lite =)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)