måndag 3 augusti 2009

Svarpå kommentar

Fick anonym förfrågan om vilket diet jag använt så får väll svara här då jag inte vet vem jag ska svara till*ss*. Jag har använt mej av Viktväktar points men bara gått efter deras lilla häfte , har aldrig varit medlem eller gått på några möten. Har promenerat mkt & tränat pilates / yoga till hemmavideos vilket jag borde komma i gång med igen.. yogan alltså=) Promenerar ju än! Försöker att gå en timme om dagen i rask takt när tillfälle ges. Äter vad jag vill en gång i veckan dvs lördagar. Tog mej ett år att gå ner 22 kg.
Kan ju tillägga att jag var en smal person när jag var yngre men vart sockerberoende på äldre dar. Så har ju ingen bred benstomme.
Blir ju nyfiken vem som fråga så avslöja dej gärna *hehe*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)