måndag 3 augusti 2009

Ooonsdag..

dekorerar med en annan bild då jag testade kläder i förrgår. Bara topén som är ny där dock. Funderar på denna look på kläderna ( ej hår & ansikte hehe) nån av dagarna i helgen kanske? åsikt om det nån? =) alltid kul när man får lite kommentarer. Mitt ena ben ser buckligt ut där *ss* men det är faxx benmuskler & inte celluliter måste jag ju få tillägga ..Tycker nästan dem e väl muskliga ibland för att va så smala men inte mkt att göra åt, kan ju inte sluta röra på mej =)
Usch vad tidigt jag är uppe i dag då.. ska ta en morgonpromenad men ska vänta en timme till ca ifall min vän Veronica vill haka på., vi får se. Kände av nån jäkla gräs/hö känslighet när jag vaknade & kunde inte somna om.. + att Alicia va uppe rätt tidigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj va smal du har blivit! Duktigt kämpat. Vilken metod har du använt?

Linna sa...

älskar din outfit smalis där ^^ / linna

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)