tisdag 4 augusti 2009

Kräftskiva

Passar på att uppdatera medans min gäst Carita fortfarande sover. Hon är smart & använder öronproppar i detta hus *hehe*. Sedan ska vi käka frukost & ut på morgonpromenad.
Måste köpa in lite mögelost i dag oxå, tänkte göra en paj med det + skinka & potatis till dem som inte gillar kräftor till kvällen. Än så länge är vädret bra så hoppas att det håller i sig så =) .Gästerna som kommer är förutom oss som redan är i huset: Emma, Malin, Puken & mina bröder.
Vi har även köpt ett crocketspel som jag tänkte vi skulle testa på ! Jag har faxx aldrig spelat det!Kan ju bli skoj..Så hoppas verkligen på bra väder.
Måste skaffa mer bord oxå & kolla byn om de har nå prynader till en av mina frisyrer i helgen. Hitta bara till den ena i Mora ..
Detta är verkligen en kuul vecka =) har fått reda på att jag får 2 till översovningsgäster oxå *glaaad*

4 kommentarer:

veronica sa...

kul med kräftskiva

Min livsfilosofi sa...

oooohh... kräftskiva... yummie värre! =) Spara en åt mig är du bussig! =P

Carita sa...

Ska bli skoj med lite kräftskiva :) hoppas våran paj är god :D

chathrine sa...

Krocket är ju så kul!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)