fredag 21 augusti 2009

Nellyfynd




Har hämtat ut mina Nellyfynd i dag =) Här får ni se lite av dem. Närmare recentioner på min bilddagbok. Har varit till Mora med barnen & pappa idag. Hämtade ut mina nya glasögon, käkade på Burgers bar ( ingen nyttig dag detta men har skött mej perfekt denna vecka annars),handlade mat på Ica maxi, lite kalasgrejer på ÖB ( Lissie fyller år nästa helg). Pappa köpte även nån slags marrängstubbe & sen fika vi hos min bror Ante som fyller år i dag. Köpte 4 st coola sockor på JC i present till honom. Jag hade rätt i att han inte gillade dödskallar längre iaf så tur jag inte tog de motivet *ss*
Nu är vi hemma igen & jag har packat upp allt..
Posted by Picasa

1 kommentar:

Min livsfilosofi sa...

Det blir helg och ledigt!! :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)