måndag 3 augusti 2009

Äsch då

Bara för att jag skrev det där om kosten gick det lite åt skogen igen *ss* Men har inte gått upp mer än nått hundragram i vikt & det e ju inte illa i dessa sommartider fullt av lockelser =) Får se hur de ser ut efter helgen hehe =) fest !! Musik & motorfestival.. Ska promenera mkt för att att motverka iaf, det verkar funka..=) Nu har vi iaf handlat in lite mat inför veckan i Mora idag, hälsat på mamma & städat det värsta i huset.
Hunnit spontanplanera in en kräftätning på onsdag oxå * I rock eller nå *ss* Men man måste ju passa på när långväga vänner är hemma. Själv e jag väll ingen kräftfantast men Mange är ju de.

4 kommentarer:

Wysteriia sa...

Haha jag ägde ju för tusan ett par!!! HAHAHAHA! Måste hitta igen en bild med dem på!!! :D

pim sa...

kräftor är gott. väntar på årets om några veckor..mums

Carita sa...

Det ska bli kuuuul att ha kräftskiva!
Ja, Gävle har en egen Dollar.. Den är kass :P Har hört att Sandviken ska va bättre jo :)

Wysteriia sa...

Haha jag har "tyvärr" gjort mig av med det mesta för länge sen ;P haha!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)