tisdag 1 september 2009

Hoppas att jag snart e bättre...


Sitter & pimplar lite vatten här på morgonkvisten.. I dag är faxx lite mer av min röst tillbaka *wii* snart kanske jag slipper låta som en karl med basröst *sss*. Har lite ont i halsen än ( har varit ondast eftermiddag & kväll så märks då hur pass mkt bättre den är) men jag bara hoppas på att det hela ska vara på bättringsvägen nu. Kanske var att jag droga den med glass i går kväll som hjälpte *ss* nej då det tror jag väll inte. Drog ju över ett par points där =( men e så trött på sjukdomar nu & behövde lite smärtlindring *hehe*.
När jag kan motionera igen blir det hårda tag! Mange e ju hemma nästa vecka så då kan man promenera extra mkt. Är halsen inte helt bra på måndag ringer jag fan VC. Kollar så det inte e ngt de behövs pencillin på.. men tycker ju inte halsmandlarna är särskillt svullna heller så tycker inte det känns som halsfluss.
I går vek jag tvätt i 1 1/2 timme.. Det tog nog musten ur mej *ss* men skönt att ha det gjort. I dag har båda Petronella & Alicia gruppkortsfotografering i skolan. Sätter in en bild på dem innan de gick i morse , fina tjejerna. Kameran e dock mer eller mindre kaputt så ingen blixt på bilden =/

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)