söndag 23 augusti 2009

Helgen ..


Då var det redan måndag då =) Mange hängde med Alicia till skolan, börjar ju förskoleklassen idag. Han har jour så jag e ju med Mira ifall han måste rusa i väg. Petronella börjar 2:an i dag hon ,stora damen. I morse var dem allt klara snabbt =)
Vart oplanerat partaj i fredags då Mange kom hem tidigt & jag hakade på Emma =) Sista kvällen på cafét. Trist att det ska sluta=( finns ju inte direkt några andra uteställen. Hade iallafall jättekul. I går var jag till Mora med familjen & överasskade barnen med Lekkompaniet =) dem tyckte det var jätteroligt!
Var även in på Ica maxi, shoppa lite halva rea priset kläder till barnen & presenter till Alicia & Emma som fyller år snart. Måste fixa Alicias kalasinbjudningar i dag oxå. Hitta inga sånna där färdiga kort på Ica konstigt nog! Men fyndade billiga Tingeling tallrikar åt Petronellas kalas som oxå är ganska snart. Till Alicias har jag redan köpt rosa aristocats tallrikar & servetter.
Orkade även på en timmes promenad med Emma i går men kan inte påstå att vår fart var vad den brukar vara *ss* Men nice att röra på sig.

1 kommentar:

emma sa...

Haha nej farten ska vi inte diskutera ;P

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)