fredag 14 augusti 2009

promenera


Bilden är för nån vecka sen.. Jag vill promenera.. men halsen säger nej. Känner lite stress i kroppen av att inte ha rört mej nog den senaste tiden & inte ätit bra nog =( Skärpning för f-n nu.. Vill inte gå tillbaka till mitt gamla jag. Never!!! efter morgondagen så är det hårda tag igen! Vara petig med pointsen, motionera så fort halsen håller osv.
I dag har vi tex ätit på östängsgrillen =/ mindre bra.. Har även varit till Mora med Mira & Emma i dag en snabbis när stora tjejerna var hemma hos sina kompisar. Nu hade jag snart tänkt se på lite tv med mannen. Skriva av mej lite först så kanske jag inte grubblar för mkt..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)