tisdag 17 november 2009

Wierdo Bmi sida

Var in på en bmi sida nyss.. Recepten.se eller nå likn!

dem verkade tagit sig friheten att ha heelt egna regler på vart gränserna går *hoho* att överviktsgränsen skulle gå nånstans vid 23,6 ist för 25 som på alla andra sidor & undervikts vid 18,6 eller nå likn X) brukar väll va 19 eller nå annars.

Enligt deras höftkvotsmått är jag 0,2 % från bukfettma oxå eller nå likn X) pga min lilla bak i guess då det var rumpa + magmått. Låter ju konstigt det om jag ska ha 20,7 ca i bmi att va nära övervikt där!X) Borde gå ner massa mer enligt dem då *ss*

värsta bågsidan så ville varna ! kan ju säkert lura nån stackare med bmi på 23-24 att den är riskzoon & likn *kasst*

såg dem hade nå samarbete med Fb oxå

1 kommentar:

Linda V sa...

Men fy, sådana sidor borde ju inte få finnas!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)