söndag 29 november 2009

Gårdagen

Mange & Petronella på Mc Donalds
Alicia, jag & Mange hemma hos mamma
Snabbvisit hos Östberg.. Petronella,Alicia, Jointen, Östberg & Macki

Hade en trevlig dag i Mora i går. Åt på Donken med Mange & Petronella. Dem andra ville hellre vara hemma hos mamma & P-A medans. Sedan handlade vi mat & Petronella en Barbie till sin stora samling. Fixade även billiga nya skridskor åt henne ( hade 200:- kvar på mitt presentkort på intersport så vart bara 150:- för dem ), present åt Viktor.. Käkade god mat hos mamma & även bröderna var där. Köttgryta med svamp & potatis, lyxig sallad & vitlöksbröd. Glass med kolasås & Sheridan *mums*. Åt med gott samvete då jag hade gått ner 600 gram senaste veckan :D.
Skjutsade Mackan till Östberg när vi for hem & följde med in å hälsa en snabbis. Va ju skitlängsen man såg han & Jointen. Barnen somnade snabbt när vi kom hem kan jag lova :)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag lekte musten ur dem små liven med andra ord .. hehe ;)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)