onsdag 11 november 2009

Trött som ett as

Usch vad trött jag är i dag då! Efter att under lång tid ha hållt sig lugn om nätterna hade minsta katten Kulan en värsting natt igen *huga!!*. Hade gärna grävt ner mej i sängen igen men tror inte Mira tycker det är en rolig plan.
Kom ut på nästan en timmes promenad i går också, småkyligt men efter man väl har gått känns det alltid nice.
I dag är det kanske Manges sista dag på hans jobb.. Mkt nervositet här hur allt ska gå, om det kommer att ordna sig som vi hoppas osv. Kanske därför jag hellre vill sova än att vara vaken just nu också :S
Bara för det har jag 2 ton disk att ta hand om också som jag inte fixade i går kväll. Jag har iof diskmaskin men ändå *trött ju..*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)