måndag 16 november 2009

Tiisdag

Dekorerar dagens inlägg med en bild på min man..Ifrån kryssningen. Var en massa killar där som trodde han var hammarby´are p.ga tröjfärgen *haha*. Han kommer visst hem sent i kväll & sover :D skulle vara i Sälen i morrn. Just nu är han i Östersund.
Kändes som att vi hade varit ifrån varann läänge i går & då var det ju bara en dag *underligt*.

Höll nästan på att försova mej i morse oxå :S Mira kom upp vid 5:30 & ville sova hos mej.. Hon snurrade dock mest bara runt första timmen så jag sov väll de sista 20 min , smällde av klockan & somnade om.. Men vart bara 10 min försovning så hann med allt :P

Jag & Mira promenerade nästan en timme igår iallafall. Känns som mina rundor går för snabbt nu, kanske måste försöka bygga ut dem lite :P.
I dag borde jag dra ut alla lakan, tvätta dem osv. Så man har till gästerna i helgen .. ska bara få tummen ur. Får se om det blir nån träning eller inte också.

1 kommentar:

Carita sa...

Jobbigt att försova sig.. Fast tur du hann :)
Disa tyckte det var morgon halv fem idag.. Suck.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)