måndag 16 november 2009

Slask slask

Slaskigt det ska vara ute då :S Laddar & funderar på om man ska ta sig en promenad med Mira snart.Vill ju röra på mej men vädret avskräcker men nu när jag håller på & göra mej beroende igen så måste jag ju nästan.. Så rör sig tankarna i min skalle nu ungefär hehe :D
Känner av gårdagens träning en massa. Skrämmande hur mkt man kan tappa i styrka / muskler på ett tag eg. Väger ju mindre nu än när jag träna som mest men eftersom jag känner mej degigare så känner jag mej större ändå :S
Stora tjejerna är på skolan nu & Magnus har åkt i väg. Vet inte om han kommer sova hemma ngt denna veckan. Det beror på när de ska göra klart i Sälen & om de finns rum där nu eller inte .Sover mkt bättre & djupare brevid honom.
Diskuterade promenaden med Mira nu & hon tycker att vi ska gå bara hon lekt klart på sitt rum så får göra det då :P

2 kommentarer:

Carita sa...

Hoppas Mange kan sova hemma denna veckan :)

Johanna sa...

Ja prova, limpan e supergod, den blir inte så där torr heller, gillar den me kokt ägg! Gott och nyttigt!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)