söndag 8 november 2009

I am back

Så är man tillbaka efter kryssning då. Hade det jätteroligt =) Man kan ju inte mkt annat med en röjjig familj som min *hehe*. Super god buffé mat var det oxå. Hade nog kunnat äta ihjäl mej om det inte vore så att jag ville ha plats med vin oxå *hehe*. Kommer nog drömma om all helgens mat ett tag X) åt en skitgod veg burgare på vägen hem oxå *mums* Märks att jag är hungrig just nu när jag bloggar va ;). Mange är till Väsa & hämtar barnen. Jag har passat på att ta en dusch. Vi sov läänge i dag , 11-12 h typ. Det var nice! Då är man redo inför kommande vecka. Mange fick ju förlängt en vecka till.. bättre än inget iaf.Ska sätta in lite bilder oxå

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)