tisdag 17 november 2009

I dag & I morgon


Mira som färglägger hjärtan som hon ritat i går får pryda detta lilla inlägg.I dag är det sista dagen innan besök kommer då & man borde väll småstäda lite mer.. Samtidigt som mina vänner får ta mej som jag är dvs ingen pedant & lär aldrig bli *hoho*.
Var sportig & tvättade massa lakan i går iallafall :P.Mange kom hem tidigt så jag hann gå en promenad själv också. Sedan kollade vi på Ugly Betty & Desperat Housewifes i hop.
I morrn känns det som att det e flera saker på samma gång :S Sotaren ska kolla nå skit men de hoppas jag att han kan göra själv via taket & stege! Jag ska med Mira till Vc & Vaccinera & sen efter det kommer ju Linda.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)