tisdag 10 november 2009

muslibröd


Jag & Petronella bakade detta muslibröd i går med torkadfrukt, musli,fil & rivet äpple. Bikarbonat i så man behöver inte jäsa & inte knåda heller, bara att hälla i formen. Ett bröd för mej med andra ord. Ska snart äta det till frukost med te´till. Har nog blivit ännu värre té beroende sen den veckan Angel bodde här. En dag drack vi ju hela 5 muggar var *haha*
Nu gick stora tjejerna till skolan precis , dem skulle på musikteater idag,Pettson musik.
Mange sov hemma i natt också då det inte fanns några hotellrum kvar i Sälen så hann faktiskt träffa honom i 2 timmar och se på DH tillsamans :D
Vad vi ska göra i dag är inte bestämt, borde väll röra på "fläsket" men får se. Gick en timme i går med Mira åtminstone. En annan sak jag borde göra är att fixa disk, vika tvätt , byta kattlåda osv bara jag orkar dra mej i från datorn.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan =)
Kika gärna in min bloppis. Har REA på massor med saker! B-I-L-L-I-G-T!
blandannat:

*2 ST ROSA DIGITALKAMEROR
*LÖSHÅR
*BLOGG DESIGN
*GUCCI PLÅNBOK
*OANVÄNDA ADIDAS SKOR
*KLÄDER
*ALTERNATIVA KLÄDER
*PARTY LEGGINGS
*M.M !

Priset går att diskutera , hör av dig vid intresse :)

Kram

http://enbbloppis.blogg.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)