torsdag 25 september 2008

Valbo/Sandviken


I dag bär det av ner till Sandviken & Valbo då =) Tyvärr varit vaken sen kl 6 så jag hoppas att jag kan lura mej själv att jag är pigg *hihi* Bilden föreställer mej, Ika & Tezzy i Juli på Tezzys födelsedag nere på puben 8 ball i Sandviken by the way.Det var när det var värsta hettan i somras med typ +30 t.om på natten! Känns långt borta nu när det är typ minus på morgonen.. Vet inte ens om jag vågar mej på att ha mina pumps i kväll eller om det ska bli stövlar , dem börjar dock se så slitna ut *humm* Man skulle varit rik å köpt nya. Kjol å nå strumpbyxor blir det väll iaf. Är så konstig att jag känner mej sällan festlig i långbyxor .
Petronella ska i väg till skolan nu, så stilig i dag i sina nya svarta stuprör & flätor i håret *hihi* Dem har skoljoggen i dag som vi ska dit & kolla på i lunchtid. Mange slutar jobbet då, han har jobbat in så =)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)