onsdag 10 september 2008

Bjuder på..

Bjuder på en bild från i lördags på mej & Mange här ute på gården. Laddar för att fixa lite lunch snart & sen ska jag sminka mej om jag ska våga visa mej på nå kvartsamtal *hihi* Petronella & Alicia var hos tandläkaren i går & de gick bra, inga hål eller så.
Har väll inte gjort så mkt i dag annars.. ska ta en timmes promenix senare i dag sen efter samtalet. Mange får troligtvis reda på vad det blir för lönehöjning idag så det är jag rätt nervös över att det inte ska vara nått bra..
Annars tycker jag det är värsta vardagen här just nu & inte mkt som händer. Nästa "större" händelse blir väll Ikas träff i slutet av Oktober. Ser verkligen framemot att komma i från lite =) Ska åka förbi Angel & Stefan i Ockelbo å dumpa av massa babysaker då oxå, dem kommer ju att ha bättre användning för dem än oss *hihi*. Vi har då inga planer på ett 4:e barn just nu. Tveksam om vi nånsin kommer att få heller men vi är ju inte helt lastgamla än så man har väll några år på sig att ändra på sig isåfall.
Har börjat tillverka på en stor egen slam, den lär ta ett tag att få klar men jag vill bli nöjd med den oxå =) Har ju inte intresserade ifyllare anmälda på bilddagboken.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)