onsdag 17 september 2008

Avslöjar

Usch vilken huvudvärk jag har i dag då *aj aj* & bara för det så hittar jag inte huvudvärkstabletterna *typsikt*
Om en halvtimme typ ska jag till öppna förskolan med Mira & Alicia, dem ska vara ute i lekparken i dag. Måste svänga in nånstans å köpa korv med bröd innan oxå. Mira verkar inte så alert i dag, hon var vaken innan kl 6 igen *gah*

Har inte gått ut med det i just denna bloggen än då jag ville köra lite halv hemligt först mot den stora massan men jag äter enligt pointsen igen & det går fint.Har hållt på sen veckan innan midsommar om jag minns rätt & minskat mitt bmi från 29(!) till 25,3. Så det känns verkligen som jag är på rätt väg =) Därför jag e så extra noga med att ta mej ut på mina hundpromenader oxå ( sällan Mange får ta dem nu hehe ) & att dem ska vara en timme.
Men nu när jag kommit så pass långt är jag väll inte såå hemlig längre, bara inför dem som pikat mej förr..dem får märka själv sen att jag lyckas. Vet inte när jag kommer att va nöjd heller men kanske om 5-10 kg beroende på hur bra det går.
Nä nu måste jag se till att Alicia klär på sig så bi tar oss i väg.
Over and out!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)