onsdag 24 september 2008

Lååångt

Vägde mej i dag istället för lördag då jag far i väg i morrn + ska lämna tillbaka vågen jag lånat i dag troligen. Hade gått ner ett halvkilo sedan i lördags *nöjd* Har bara 1/2 kg kvar tills att jag får ett normaltviktigt bmi nu! Så nu gäller det att kämpa järnet vidare!Helgen lär krascha lite.
Ska till Öppna förskolan med Alicia & Mira om en liten stund, har nyss ätit en skål med havregrynsgröt till frukost.
Petronella är i väg & plockar lingon med skolan i dag. Skulle ha matsäck med sig för hela dagen.. Packade i kalla pannkakor, varm choklad, saft, dubbelmacka, vindruvor & lite grekiska nötter. Så nu lär hon överleva *hehe*
Mamma & P-A var ju här & gratta Petronella i efterskott i går. Av dem fick hos Svarta stuprör , Barbie kläder & en mössa . Alla barnen fick varsin T-shirt från Kreta. Jag fick en olivtvål & en fin duk. Mange fick grytlapp + grytvante och handduk *hihi* Verkar va flera som tycker jag behöver nya grytlappar *hoho*
Sedan hann jag med en långpromenad med Figo också & myste framför Idol med en kopp te´och macka. Mange sprang en mil medans , duktig gubbe han =)
Kom på att Petronella har simskola i kväll & då funkar det inte att jag far i väg så får messa Mocka & tacka nej till hennes tupperware party tyvärr. Messar & gör det nu så det e gjort.Lutar åt att barnen måste med i bilen i morrn,,=/ Tänkte ju att Mange skulle fråga sin mamma då ingen av dem i min familj kunde ha barnen men han e ju så seg med det så hon lär ju hunnit få andra planer..
Nu måste jag packa fika att ha med till öppna förskolan, nå frukt med andra ord . Sminka mej känns som överkurs *slö* så de skiter jag nog i i dag.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)