torsdag 11 september 2008

En härlig efterdag här då med en nyhemkommen Petronella från skolan.. Hon e nog trött så grinig. Jag har varit till öppna förskolan med Mira & Alicia på förmiddagen idag. Skönt att komma ur huset en stund.
I dag är det Petronellas 7 årsdag men vi har ju redan firat sas.. Dem fick varsin glasstrut till mellis iaf.
Magnus skulle hämta hem nån mojäng för att äntligen dra ur ett rör i skorstenen idag. Det behövs då jag är rädd för sotbrand annars om han ska elda med ved nu på hösten. Börjar ju bli aningen kallt i huset *brr* Så nån värme behövs nu.
Hans löneförhöjning vart inte nån hit kan jag tyvärr meddela =( sucks..
Om ett par timmar kommer väll svärmor oxå, hon ska passa barnen när vi ska på föräldramöte.
Bara 2 da´r kvar till lördag eller 1 1/2 t.om *räknar ner*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)