torsdag 4 september 2008

trevligt på besök

Vi hade jätte trevligt hos Anneli & sönerna hennes i går. Här är i slutet av dagen då barnen lekte bebis & dansade.Innan dess gjorde dem pärlplattor & målade med fingerfärg. Ut & "duscha" i regnet hann dem oxå *haha* Massa god mat åt vi där oxå b.la en quorngryta som jag & Anneli hittade på själva som vart oväntat god .Uuu i morse hade jag ingen lust att gå upp alls men fick ju lov att hjälpa Petronella i väg till skolan. Ska se om jag kanske orkar baka nå mer inför morgondagens kalas i morrn. Ingen som ringt & tackat nej iaf så antar att dem flesta kommer. Ett par har ringt å sagt det iaf. En tjej skulle komma en timme tidigare & de går väll bra.Ska nog slå in Petronellas presenter i dag om jag har papper så det räcker dvs.Ska till Mora bara Mange slutat jobbet. Handlat mat & till kalaset. Hämta en ny beg. tv hos bröderna oxå som Mackan varit gullig & skänkt oss. Tror våran andra kommer att bli trasig snart.. Kasst bildrör =(
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)