måndag 29 september 2008

Hemma igen

Då var jag hemma igen efter en rolig i helg då! Översta bilden föreställer Tezzy, mej & Ika på Heartbreak i Gävle & den understa Ika å Angel på lördagen hemma hos Tezzy.
Lite trött & sliten efter helgen måste jag erkänna att jag är men det var det värt *hehe* Kan ju undra hur många kilon jag hann packa på mej oxå *hohoho* Men det var det väll oxå värt bara att kämpa vidare.
I dag ska jag nog bara vara hemma & ta det lungt.. Fixa nån lunch nu snart. Se om jag kan organisera mina slammar lite & se vad som ska vart. Fick ju en hel del nya nu i helgen. Nu blir det väll lungt levene en månad framöver igen tills Ikas träff. Har fått min partydos mättad för ett tag *hoho*


Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det va verkligen en crazy men härlig helg.Nu kan man hålla sej lugn till tr'ffen då det säkert bli crazy oxå.Är juh slamtöser med så ;P

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)