måndag 22 september 2008

snart så..

På fredag bär det av till Sandviken & Valbo ! Är den här bilden godkänd då Tezzy? *hihi* På fredagen ska Ika ha tjejfest så då hämtar vi upp Tezzy och åker dit. Förhoppningsvis kan barnen vara med min pappa medans Mange skjutsar oss. Han tycker att det e rätt skönt att komma utanför kommunen en sväng oxå även om det blir mer av en snabbis för han. Kanske hinner vi äta nån god middag ute innan vi drar till Ika oxå beroende på när vi kommer ner.
Lördagen e inte bestämd vad vi ska göra än men då ska jag iaf sova hos Tezzy ( Ika fredagsnatten).
Får se hur mkt cash man har.. Lite shopping hoppas jag på.. Hitta inget skoj i Mora sist. Bara 2 eyeliners, en flytande Isadora & en Maybelline sån man skruvar upp udden på *stort fans till dem*
Köpte en rosa sportflaska på Tupperwarepartyt =) bra både till mej & barnen ju *hehe*

Ser framemot att träffa mina girls igen !! =)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det ska bli kul att träffa dej nu igen oxå.Bara 3 dar kvar,räknar inte med idag å fredan då du iaf kommer så :)
Liiite bättre bild på oss tre had du väl? ;P jag ser juh ut som ett mongo där juh! x)
Ska bli skönt att träffa er alla igen å ha en tjejkväll,känner att jag behöver det nu efter allt!
*Kramen*

Anonym sa...

Ja det var länge sedan man var ute med sina girls men på något konstigt sätt så försvann många av dom när jag fick Johannes.
Aja du är väl inte gammal. Du blir bara 29 tänk min gammelmormor blev 90 nu den 19 sep...

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)