söndag 21 september 2008

Plastparty

Om en timme drar jag i väg på ett sk. plastparty d.vs Tupperwareparty hemma hos Kristina. Tar med Petronella också för hon älskar att gå på homepartys + då får jag gångsällskap *hihi* Är ju uppe i Rot.
Har annars varit en slapp dag.. Mange va ute ett bra tag med barnen & Figo och jag har gjort en wook till middag nyss.
I morrn ska jag på babysången på öppna förskolan.. Petronella har studiedag men det kan hända att hon ska till sin bästis så får se där om hon hänger med.
Sedan ska Mange besikta sin bil på eftermiddagen.. kanske ska höra om bröderna ska vara hemma & passa på å hälsa på medans. Japp så får det bli..
Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är Maria! Jag måste berömma dig lite =) Visst känns de nu som de blir som en drog att ut å powerwalka! kämma på du är sååå duktig!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)