måndag 22 september 2008

Otur med bilar

Verkar ha ett par läsare iallafall så jag fortsätter skriva här i *hihi*. I går var jag & tjejerna med ner till Mora när Mange besikta bilen.. Var i lekparken på Tuvan medans & Mackan hängde på .
Bilen gick tyvärr inte igenom *graaaaa*För höga värden på dem där avgasmätningarna dem gör! Troligen nått som måste kollas upp på verkstad. Känns som om vi har Sveriges största otur med bilar =( Bussen står ju bara än den utan funktionell motor.. Inte har vi 10 tusen att punga ut på en sprillans ny motor heller .. Hoppas verkligen att felet med volvon nu inte är nått dyrt! annars vill man ju hellre laga Chryslern! Jäkla trångt utan buss!
Mira är lite hostig i dag stackaren =( Säkert därför hon var extra lättretlig i går. Bara det inte bryter ut till nått värre.
I dag ska Petronella & Alicia hem till sina vänner då det inte blev av i går.Kanske ska höra med Mange om han är promenadsugen om vi hinner ut en vända innan tjejerna ska hem, Mira kan ju åka i vagnen. Vart inte nån promenad i går nämligen, hann bli så mörkt & Mange var spring sugen så han tog med Figo på en springtur istället. Så i dag måste jag ut & gå vilket som!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj det är inte bara vi som har otur med bilen läser jag. Våran bli läcker olja och så.. Inte kul när man inte har pengar till en ny

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)