onsdag 24 september 2008

i efterskott

I dag kommer mamma & P-A på eftermiddagen för att gratulera Petronella i efterskott. Innan dess ska Alicia hinna till logopeden oxå. L ljudet låter dock inte än tycker jag så det lär nog bli så att hon får träna längre på det skulle jag tippa på.
Hann ta en promenad med Mira & Mange å Figo i går iaf innan han hämtade stora tjejerna *mys*.
Måste kolla upp så att kläder jag ska med mej i helgen är rena å så snart. Tyvärr fick pappa lov att jobba fredag så ev. åker tjejerna med ner. Tur dem fått ett par sago DVD´s på Donken som de kan lyssna på bilen & sen får dem väll ta med sig lite leksaker också.
ååå jag skulle vilja ha 995:- över! Isf hade jag lungt börjat premunera på Viktväktarnas brevkurs & fått lite nya ideér + butikguiden. Får se om man har råd längre fram.. Kanske önska mej när jag fyller år *hehe* fast lite väl dyrt kanske.
Ingen e vaken på msn typ heller *borring*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett tips är att bli medlem i Må bättre! Billigare och de har en sida på nätet + att du kan få deras tidning! Gillar den sparpt, man får massa recept och tips på träningar och de testar massor av saker!
Den bästa hälsotidningen enligt mig!
Ha en bra dag! Kram

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)