måndag 14 december 2009

Tuesday

Huga.. halsen e mer hes :/ *Don´t like* Men det är tur man inte är krassligare än vad man är när man är ensam med barnen. Stora tjejerna skulle på julspel med skolan idag, kul för dem :). Själv har jag flera saker jag borde göra i huset som tex baka bröd men energin känns inte på topp just nu så får se hur det hela utvecklar sig.
Anneli skulle komma å träna yoga i eftermiddag iaf :) Får ta det lungt så inte halsen förvärras då.
I går när jag skulle somna hörde jag ett lågt wierdo pip i huset! lyckades inte lokalisera det heller *skapligt irriterande*! Jag tyckte t.om att det var lite creapy :S Fick lov att kolla att det inte va pannan men det verkade det inte va. Lyckades somna tillslut iallafall.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)