torsdag 3 december 2009

Fredag

Mina goá vänner Cilla & Emma får hjälpa mej dekorera dagens inlägg :) Bloggen började ju bli en aning bildlös så. Tyckte det var passande då vi ska umgås i kväll & spela sällskapsspel hos Emmas mamma . Ser framemot att komma ur huset och umgås lite. Cilla kommer redan vid 18 då vi ska köpa med oss lite snacks & stuff + hämta upp Owe innan. Ska ta med mej mina spel också :).
I dag är det bara Petronella som är i skolan. De andra 2 barnen leker & spelar spel just nu. Magnus får lov göra en dag till i Sälen då nånting var trasigt i går som han inte hade med sig. Men bra det med lite extra timmar :)
Annars mkt nervositet & tankar i dag :S Mange ska ringa dit han EV. har nytt jobb snart & jag är rädd att det ska ha blivit några ändringar :/ pallar knappt tänka på det.
Var föressten så sportig i går att jag gjorde ett pilates pass själv här hemma :) Bilen Anneli skulle komma med funkade inte i kylan ( var ju svinkallt i går) & då hade jag redan hunnit ladda en massa mentalt så det var lika bra att träna.
I morse tyckte var jag nästan lite sportig också , upp & badade badkar vid 7:15 ! Barnen såg såklart på julkalendern.. Har ingen koll på den än jag men brukar inte gilla barnprogram ö.ht. :S

1 kommentar:

Carita sa...

Hoppas det går bra för Mange med jobbet. Ska hålla tummen! Hoppas kvällen blir trevlig :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)